انتقال آخرین اخبار کاندیداتور ها

کلـــــــید داران بهشت


پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری کلید داران بهشت ارومیه

مطالب سايت

آخرین اخبار کاندیداتور ها

توسط:  | در: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 شریعتمداری:به‌کاندیداتوری‌فکرمی‌کنم

شریعتمداری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بحث هایی در خصوص نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است، گفت: این روزها در مورد تعداد زیادی از افراد که می خواهند در انتخابات شرکت کنند بحث هایی مطرح می شود

عضو شورای عالی روابط خارجی در خصوص نامزدی خودش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده بی فکر نیستم و تعهدی هم به کسی نداده ام تا در انتخابات نامزد نشوم
پورمحمدی:کاندیدای احتمالی انتخابات 92 هستم
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی گفت حضورش در انتخابات 92 به عنوان نامزد ریاست ‌جمهوری همچنان محتمل است.
وی با بیان اینکه کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست‌جمهوری است، افزود: احتمال همه چیز وجود دارد. بنده هم تلاش خواهم کرد در آینده درباره انتخابات آتی ریاست‌جمهوری تعقل و تفکر کنم تا به نتیجه مطلوب برسم.
 پورمحمدی در پایان گفت:‌ هیچگاه کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را رد نکرده‌ام و اکنون نیز معتقدم حضورم در انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست‌ جمهوری محتمل است.

اعلمی: عارف اصلاح‌طلب نیست!
اعلمی درباره نامزدهای احتمالی جریان اصلاحات همچون محمدرضا عارف و محمدعلی نجفی بیان داشت: در واقع اصلاح‌طلب بودن یک فرد را باید از عملکرد و مواضع او تشخیص داد.
 با تعریفی که بنده از اصلاحات و اصلاح‌طلبی دارم، آقای عارف اصلاح‌طلب محسوب نمی‌شود.

اصلاح‌طلبان با کلیدواژه تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری
 اصلاح‌طلبان با کلیدواژه تقلب به رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد شدند. در همین راستا «کیانوش راد» از نمایندگان سابق خوزستان در مجلس ششم و عضو حزب منحله مشارکت بخش‌هایی از برنامه‌های اصلاح‌طلبان را افشا کرده است. وی با اشاره به حوادث فتنه 88 مدعی شده که اگر انتخابات بار دیگر به‌طور عادلانه برگزار نشود، این افراد دوباره اعتراض خواهند کرد!

علي مطهري و نامزدي انتخابات

 

علی مطهري در تازه‌ترين اظهارنظر خود اعلام كرده است كه روي نامزدي براي انتخابات فكر مي‌كند. اين نماينده مردم تهران در گفت وگو با يك خبرگزاري اصلاح‌طلب ، پس از آنكه به اصلاح‌طلبان توصيه كرد روي يك گزينه فراجناحي به توافق برسند، در پاسخ به این سوال كه «اگر در فرض این كاندیدا علی مطهری باشد و اصلاح‌طلبان به صورت واحد، از وی برای كاندیداتوری در انتخابات رياست‌جمهوري آینده دعوت كنند، آیا علی مطهری این دعوت را خواهد پذیرفت؟» گفت: لااله الاالله.

وي در ادامه به ايلنا گفت: تصمیمی برای نامزد شدن در انتخابات رياست‌جمهوري ندارم اما هر وقت دعوت كردند، آن موقع روی آن فكر مي‌كنم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: